SEO PIEDĀVĀJUMS UN PAKALPOJUMI LATVIJĀ

Mūsdienu konkurences apstākļi nosaka, ka bez labas reklāmas publiskā telpā neizdzīvos neviens uzņēmums – skarbi, bet tā ir patiesība. Daudzi mazi vai vidēji uzņēmēji izvēlas savus pakalpojumus reklamēt sociālajos tīklos, kas ir bez maksas vai, ja izvēlaties sponsorēto saturu, par nelielu samaksu.

Sociālie tīkli ir vieta, ko izmanto ikviens, taču arī internets pats par sevi tiek izmantots 24 stundas diennaktī. Pircējam vai pakalpojuma saņēmējam ir svarīgi par pakalpojuma sniedzēju atrast maksimāli daudz informācijas un to vislabāk ir pasniegt ar savas mājaslapas palīdzību. Bet, kā lai šī mājas lapa kļūst viegli pieejama un atrodama sarp miljardiem citu? Nepieciešams atrast labu digitālā mārketinga speciālistu, kas sastādīs piemērotu SEO stratēģiju vietnes izaugsmei.

Uzzini vairāk – https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu

SEO AUDITA UN OPTIMIZĀCIJAS LOMA VIETNES UZTURĒŠANĀ.
Lai mājas lapas atbilstu interneta meklētāju standartiem un tās vispār uzrādītu meklētājā, nepieciešams lapu optimizēt. Teju ik viens, kurš meklē konkrētu frāzi vai lietu, izmantojot google meklētāju, nekad neapskata piedāvājumus tālāk par pirmajām trim lapām, tādēļ ir svarīgi, lai mājaslapa rādītos teši pirmajā. Lai palīdzētu uzlabot lapas parametrus, nepieciešams SEO speciālists, kurš, veicot SEO auditu noteiks, kas ir labi un kas ne tik. Ņemot vērā Google algoritmu lomu mājas lapu reitingos, ir svarīgi, lai vietne būtu optimizēta un atbilstu visiem noteikumiem, pretējā gadījumā meklētājs to var vispār neuzrādīt.

KAS IR DIGITĀLAIS MĀRKETINGS?
Digitālā mārketinga pakalpojumi ļoti dažādi un saistīti ne tikai ar lapu izstrādi un optimizāciju. Daudziem šķiet, ka pietiek ar primitīvas lapas izstrādi un visu pārējo nosaka vai nu laimes spēle vai kādi citi faktori. Šāda veida digitālie risinājumi bija efektīvi pirms 25 gadiem, kad internets bija ekstra. Mūsdienās, internets ir tik pašsaprotama lieta kā elektrība. Interneta vidē darbojas uzņēmumi, kam nemaz nav nepieciešama fiziska telpa un tādi nu jau ir ne tikai interneta veikali, bet pat restorāni. Digitālā mārketinga speciālists palīdz uzņēmumam labāk attīstīties digitālā vidē, tādēļ uzskats, ka visu varam paši vairāk nav aktuāls pie mūsdienu apstākļiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *