Kas ir SEO? Tā ir tieši meklēšanas programmu optimizācija. Turklāt šāda koncepcija slepj sevī sarežģītu mājas lapas attīstību un vēl tās popularizēšanu, lai mēģināt sasniegt vienu no pirmajām pozīcijām meklētājprogrammas rezultātos.
SEO mājas lapas optimizācija varētu būt skaidrota citādā veidā, piemēram, datu plūsmas kanālu piesaistīšanu lapai un sava veida instrumentu meklēšanas robotu ietekmēšanai, priekš tam, lai dabūtu pirmo pozīciju meklēšanas rezultātos. Rodas jautājums, kādēļ jau ir tik nozīmīgi atrasties meklēšanas rezultātu augšējās vietās. To varētu paskaidrot ar meklētājprogrammu statistiku jeb meklēšanas atslēgvārdu ievadīšanu, kas atspoguļo lietotāju gribu kaut ko iegādāties. No kopējās datu plūsmas daudzuma 95% iekļūst meklēšanas rezultātu pirmajā lpp, bet tikai no sešdesmit procentiem līdz pat 80% – 1.-3. lappusē. Ikviens biznesmens labprāt pievilināt šādu uzmanību savam uzņēmumam (brendam, produkcijai), līdz ar to būs svarīgi likt klāt visas pūles, priekš tam, lai tiktu meklēšanas rezultātu pirmajās vietās.
Uzzini vairāk – http://www.talsuvestis.lv/2020/11/25/kadel-seo-optimizacija-kluvusi-ipasi-nozimiga/
Reklāma šodien un tās seo ietekmes vēstures posmi
Vienlaikus ar pamata meklētājprogrammu uzrašanos senajos deviņdesmitajos gados vairāki lietotāji izprata, ka viņiem jau ir jāapskatās meklēšanas programmu darbības algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tanī periodā uzradās izpratne par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam šis process būtu nepieciešams, kā arī uzradās tāda veida profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli nodarbojās ar vietņu seo optimizāciju. Šinī laikā pamatā pietika ar kādu SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai būtu augstās pozīcijās.
- gadā Google programma izdeva PageRank algoritmu, kurs radikāli mainīja visu. Sekojot Google, tad arī Yandex 1999.g. ieviesa TIC algoritmu. Šie algoritmi bija līdzīgi un balstījās uz saites svaru. Lielu svaru uzsāka ieņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklētājprogrammas ir sākušas sīvu karu ar linku spamošanu. Tas sākās ar Google algoritma Penguin ieviešanu 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs visiem paziņoja, ka pilnīgi atspēkoja linku svaru uz formulu reitingam, un 2015. gadā izlaida Minusinsk filtru, kas sodīja par saites surogātpastu.
Pēc 2015.g. katrs seo speciālists saprata, ka spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd jau ir zināmi vairāk nekā 800 faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā šodien sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, jau ir sistemātisks un sarežģīts darbs ar mājas lapu, kura pamatā ir pārdomāta seo stratēģija.
Kāda veida seo pakalpojumi būs atbilstoši?
Jūs nonācāt pie secinājuma, ka būtu vajadzīga kvalitatīva reklāmas aģentūra, ar ko labāk sākt savus meklējumus? Ne visu laiku tā reklāmas aģentūra ir vislabākā, kas jau ir lielākā, kā arī parādās TOP-3 sarakstā, tā kā standartā lielos uzņēmumos ir tik ļoti daudz projektu, ka lielākoties notiek maksimāla procesu automatizācija, kas dažreiz nav tas labākais. Kad atradāt tādu servisu, kas Jums visvairāk patīk, mēģiniet uzzināt, kādi tad seo pakalpojumi tiek piedāvāti, kā arī kāds būs speciālistu sastāvs. Ļoti labi, kad eksistē tāds seo speciālists, kā pienākumos būs interneta lapas seo audits, bet pēc tam kvalitatīvi izstrādāta seo stratēģija. Īstenībā reklāmas aģentūra varētu būt neliela, bet tanī varētu darboties kvalitatīvi darbinieki, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Ir jau labi, kad pakalpojumos ir arī mājas lapu izstrāde, jo tādā veidā vietne var tikt jau no sākuma izgatavota ļoti pareizi. Noskaidrojiet paši priekš sevis, kas ir google reklāma, tā kā tas jau ir vēl papildus veids, kā nopelnīt ar savu vietni. Mūsu laikmetā konkrēti digitālais mārketings jau ir tāda lieta, uz kuru ir jāliek akcents, jo tas palīdzēs Jums pelnīt un iegūt sev pastāvīgus klientus. Līdz ar to šeit pareiza reklāmas aģentūra ir pamata moments, kura izvēlēšanā jāpieiet īpaši cītīgi.